"Han er enormt god til at lære sine elever alt det som de skal vide, således at de kan bestå både den teoretiske og praktiske prøve" - Jakob Vestergaard

5662353064_bfdf436a96_b.jpg

Simon Laigaard, Studerende

"Det var en rigtig god oplevelse hos Hinnerup Køreskole. Det miljø man kommer ind i er et utrolig afslappet miljø, hvor man føler sig tilpas og har lyst til at komme igen. Det var rigtig rart."

"Det hedder sig, at der maximum må være 9. pr hold, men vi var 12 på vores hold, og vi kom ind på holdet som de to sidste, og på den måde er det rigtig rart, at han gør plads til ekstra, hvis det passer dem."

"For mig tog det cirka den tid, som det normalt gør. Jeg havde én ekstra køretime dagen før køreprøven, og ellers bestod jeg i første forsøg begge gange."

Sara Miltersen, Studerende

"Det har været en meget afslappet oplevelse at være hos Hinnerup Køreskole. Jacob har været meget fleksibel i forhold til planlægning og meget forstående ift. skole og fritid. Han har gjort noget ekstra synes jeg, han har været dygtig til at være fleksibel."

"Jeg tog mit kørekort over julen, så det tog lidt ekstra tid pga. helligdage osv. men det har nok taget omkring de 3 måneder, som er meget normalt. Jeg bestod i første forsøg både ved teori og køreprøve, så jeg havde mit kørekort i Februar måned."

"Det var dejligt at teori var så afslappet og at det forgik om aftenen, således at det var til at overskue fra skolen. [...] Derudover kendte jeg rigtig mange fra holdet, så det gjorde det hele lidt bedre."

"Vi havde teori Mandag aften fra ca. 18.00 til 20.30, men det svingede meget afhængig hvor langt vi var nået og hvordan det lige passede".

5448335436_decf8982aa_b.jpg

Jakob Vestergaard, Studerende

"Jeg synes det er en god køreskole fordi, at Jacob er meget venlig at snakke med. Det gør at man har lyst til, at komme til alle teori timer og at man ser frem til, at komme ud og køre med ham, fordi det er så hyggeligt."

"Det er stille og rolig undervisning men på samme måde gør han det interessant, således at man har lyst til at følge med. Han er enormt god til at lære sine elever alt det som de skal vide, således at de kan bestå både den teoretiske og praktiske prøve"

"Jeg bestod begge prøver i første forsøg, så det tog nok 2-3 måneder for mig".