Hinnerup Køreskole:
Har adresse på Egernvej 9 i Hinnerup. Der holder køreskolen til og her finder du samtidig også vores teori lokaler.

Egernvej 9
8382 Hinnerup
Favrskov Kommune

Jacob Hansen, Kørelærer:

"Jeg finder det spændende, at arbejde med unge mennesker og forme deres trafikale holdninger i en positiv retning. Samtidig med at kunne have en god dialog med de unge og være med til, at give dem det kørekort de har glædet sig til i mange år."

Skærmbillede 2015-04-19 kl. 20.54.38.png
Skærmbillede 2015-05-24 kl. 13.10.44.png

Et ægte familie-foretagende:

Hinnerup Køreskole er et familie-foretagende, grundlagt i 1967 ved samme navn og startet af min far kørelærer Bjarne Hansen.
Køreskolen har udviklet sig i takt med den trafikale udvikling igennem årene.
Det har sidenhen skabt et godt værdigrundlag og mange stærke billister.

I dag er firmaet gået i arv til mig, og jeg er stolt over at være 3. generation af kørelærere i familien.
Jeg sæter en ære i, at uddanne dygtige billister med de rigtige holdninger, således at fremtidens billister kan færdes trygt i trafikken.

Tlf: 40844310
E-mail: Hinnerupkoreskole@youmail.dk