Max 9. pr. hold - kontakt os allerede idag for at sikre dig en plads - og få det kørekort du drømmer om.

Om Køreskolen

Vi er nutidens køreskole, hvor du får en lang række fordele som du ikke finder hos andre køreskoler. Det er ikke blot en anden måde at tage kørekort på. Vi giver undervisning på et højt niveau – og bestræber os på at gøre dig til en af Danmarks bedste billister.

Om Hinnerup Køreskole

Undervisning

Hinnerup Køreskole bestræber sig på, at gøre en ekstra indsats når det handler om teoretisk og praktisk undervisningen. Det er vigtigt for os, at alle elever føler at de får det fulde ud af undervisningen. Derfor er der også sat ekstra tid af til spørgsmål og adminsitrative opgaver igennem forløbet.  Vores nye teorilokaler finder du på Egernvej 9, 8382 Hinnerup.

Undervisning

Til teoriprøven

Hos Hinnerup Køreskole garanterer vi for grundig teori undervisning, således at du bedst muligt klædt på til din teoriprøve. Vi har bl.a. i slutningen af forløbet små teoriprøver, hvorved vi tester og øver færdighederne som kræves. Således, at du sikkert kan gå op og bestå teoriprøven.

Teori prøven ›